Poważnie podchodzimy do kwestii ochrony danych osobowych naszych klientów oraz kontrahentów i zobowiązujemy się zapewnić ją na odpowiednim poziomie. Niniejsze zasady opisują, jakie dane klientów/kontrahentów są gromadzone przez Lift Components Sp. z o. o. oraz w jaki sposób chronimy i przetwarzamy dane osobowe.


W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej: „Rozporządzenie”, zwane również potocznie „RODO”) informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. przysługują Pani/Panu określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem
przez Lift Components Sp. z o.o. Pani/Pana danych osobowych.


SPIS TREŚCI

      I.    Administrator danych osobowych
     II.    Cele i podstawy przetwarzania
    III.    Które dane należy nam podać?
    IV.    Odbiorcy danych
     V.    Przekazywanie danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych
    VI.    Okres przechowywania danych
   VII.    Twoje prawa
  VIII.    Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
    IX.    Informacja o zmianie celu przetwarzania danych przez Administratora
     X.    Zgoda
   XI.    Informacja o plikach cookies
  XII.    Zarządzanie plikami cookies
 XIII.    Informacja o newsletterze
 XIV.    Zgoda dotycząca formularzy
 XV.      Postanowienia końcowe

POLITYKA PRYWATNOŚCI I COOKIES
Lift Components Sp. z o.o.

Polityka prywatności opisuje zasady przetwarzania przez nas informacji na Twój temat, w tym danych osobowych oraz ciasteczek tzw. cookies.


I.     Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych jest Lift Components Sp. z o. o. z siedzibą w Piasecznie, ulica Gen. Okulickiego 21A, 05-500 Piaseczno, NIP: 521-29-34-276, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez  Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000193082.

II.    Cele i podstawy przetwarzania

1.    Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe (uzyskane przy zawieraniu umowy oraz w trakcie jej trwania, a także przed podpisaniem umowy w celu jej zawarcia) w następujących celach:
a)    w celu zawarcia i wykonywania umowy oraz podjęcia działań przed zawarciem umowy na podstawie Pani/Pana zainteresowania naszą ofertą (podstawa z art. 6 ust.1 lit. b) Rozporządzenia);
b)    w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (podstawa z art. 6 ust.1 lit. c) Rozporządzenia) - cel ten związany jest z obowiązkami prawnymi przechowania określonych dokumentów przez czas wskazany w przepisach prawa, np.:
    -    art. 74 ust. 2 pkt 1-8 Ustawy z 29.09.1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2017 r. poz. 1858);
    -    art. 86 §1 i 2 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. 1997 nr 137 poz. 926).
c)    w celach archiwalnych (dowodowych) dla zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia);
d)    w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia);
e)    w celu marketingu bezpośredniego usług oferowanych przez Administratora – co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia);
f)    w określonym celu na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w jednym lub większej ilości celów (podstawa z art. 6 ust.1 lit. a) Rozporządzenia) - jeśli wyrazi Pan/Pani zgodę na wykorzystywanie swoich danych, treść tej zgody będzie określać w jakim konkretnie celu będziemy przetwarzać te dane;
g)    w celu przesyłania newslettera, zawierającego informacje handlowe i marketingowe – na podstawie uprzednio wyrażonej zgody.

Informujemy, iż we wskazanych wyżej celach nie będziemy dokonywać profilowania, czyli zautomatyzowanej analizy Pana/Pani danych i opracowania przewidywań na temat preferencji lub przyszłych zachowań (profilowanie oznacza, np. w przypadku profilowania marketingowego określanie, którą ofertą może być Pan/Pani najbardziej zainteresowany/a w oparciu o wcześniejsze Pana/Pani wybory). W przypadku zmiany decyzji dotyczącej dokonywania profilowania zostanie Pan/Pani o powyższym poinformowany/a poprzez uzupełnienie niniejszej informacji i przesłanie jej na wskazany przez Pan/Panią adres poczty elektronicznej.

III.    Które dane należy nam podać?

Do zawarcia umowy wymagamy podania przez Panią/Pana danych na formularzu umowy (jeśli ich Państwo nie podadzą, nie zawrzemy umowy). Dodatkowo możemy poprosić o dane opcjonalne, które nie mają wpływu na zawarcie umowy (jeśli ich nie otrzymamy, nie będziemy mogli, np. dzwonić pod numer kontaktowy).

W trakcie trwania umowy, świadcząc usługi, wchodzimy w posiadanie innych Pani/Pana danych. Pojawienie się u nas Pani/Pana danych osobowych jest konsekwencją działania naszych usług, z których Pan/Pani korzysta.

Zawierając umowę lub w czasie trwania umowy, może Pan/Pani dodatkowo, np. zamówić usługi nieobjęte dotąd umową. Jeżeli będzie to wymagało wykorzystania Pani/Pana danych w sposób inny niż opisany w tym dokumencie, brakujące informacje uzupełnimy i przekażemy, o ile to możliwe, przed uzyskaniem danych. W pozostałym zakresie informacje o przetwarzaniu danych zawarte w tym dokumencie pozostaną aktualne.

IV.    Odbiorcy danych

W związku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych w punkcie II. niniejszego dokumentu Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być:
a)    Organy władzy publicznej, w zakresie, w którym nie otrzymują danych w ramach konkretnego postępowania na podstawie prawa (w zależności od podstawy kompetencyjnej);
b)    Podmioty, które przetwarzają Pana/Pani dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzania przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające). Będą to: nasi doradcy biznesowi, podmioty zajmujące się marketingiem, agenci, księgowi, informatycy, firmy archiwizujące, obsługa IT, obsługa kadrowa, szkoleniowcy, podmioty udzielające licencji na korzystanie z programów komputerowych, podmioty udzielające miejsca na dysku w sieci);
c)    Doradcy Pana/Pani, jako osoby, której dane dotyczą,
d)    Bliskie Pani/Panu osoby,
e)    Odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej, jeżeli podejmiemy decyzję, o takim przekazaniu;
f)    Inne podmioty objęte umową o świadczenie usług (umową z klientem);
g)    Biura informacji gospodarczej;
h)    Zewnętrzni administratorzy danych (tzw. Równoległy Administrator, któremu dane są udostępniane, np. radcy prawni i adwokaci, podmioty prowadzące działalność kurierską lub pocztową, podmioty nabywające wierzytelności - w razie niezapłacenia przez Państwa naszych faktur w terminie),
i)    Podmioty powiązane z administratorem w ramach grupy kapitałowej.

V.    Przekazywanie danych do państw trzecich i organizacji międzynarodowych

Nie przekazujemy Pani/Pana danych poza teren Polski, Unii Europejskiej i Europejskiego Obszaru Gospodarczego (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię). Ale może się okazać, że w czasie trwania umowy zdecydujemy się o przekazaniu danych poza EOG – wyłącznie w zakresie, na jaki pozwalać nam będzie prawo. Do takiego przekazania dojdzie tylko w sytuacji, kiedy państwo trzecie zapewni odpowiednią ochronę Pani/Pana danych osobowych. O takiej sytuacji zostanie Pani/Pan poinformowany drogą mailową lub telefoniczną.
W przypadku przekazania Pana/Pani danych osobowych do Państwa trzeciego, które nie zostało uznane decyzją Komisji Europejskiej za państwo zapewniające odpowiedni stopień ochrony, wystąpimy do Pana/Pani o wyrażenie wyraźnej zgody na takie przekazanie, informując Pana/Panią o uprzednim ryzyku wiążącym się z takim przekazaniem na podstawie art. 40 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia.

VI.    Okres przechowywania danych

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w punkcie 2 celów przetwarzania, tj.:
a)    w zakresie realizacji zawartej przez Panią/Pana z Administratorem umowy, przez okres do czasu zakończenia jej realizacji, a po tym czasie:
•    przez okres wymagany przez przepisy prawa, np. dla przechowywania określonej dokumentacji księgowej i określonych danych zgodnie z przepisami podatkowymi;
•    przez okres wynikający z prawnie uzasadnionych interesów Administratora (tj. okres przedawnienia dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń),
b)    w zakresie wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze w związku z prowadzeniem działalności i realizacją zawartych umów, przez wyznaczony prawem okres do czasu wypełnienia tych obowiązków przez Administratora;
c)    w zakresie wewnętrznych celów administracyjnych, przez okres do czasu wypełnienia prawnie uzasadnionych interesów Administratora stanowiących podstawę tego przetwarzania lub do czasu wniesienia przez Panią/Pana sprzeciwu wobec takiego przetwarzania;
d)    w zakresie marketingu i promocji usług oferowanych przez Administratora – przez okres do wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych;
e)    w zakresie wyrażonej zgody – do czasu jej wycofania.

VII.    Twoje prawa

W związku z przetwarzaniem przez Lift Components Sp. z o.o., Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu:
a)    prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii - art. 15 Rozporządzenia;
b)    prawo do sprostowania (poprawienia) swoich danych - art. 16 Rozporządzenia;
c)    prawo do usunięcia danych (jeżeli Pani/Pana zdaniem nie ma podstaw do tego, abyśmy przetwarzali Pani/Pana dane, może Pani/Pan zażądać, abyśmy je usunęli) – art. 17 Rozporządzenia;
d)    prawo do ograniczenia przetwarzania danych (może Pani/Pan zażądać, abyśmy ograniczyli przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych wyłącznie do ich przechowywania lub wykonywania uzgodnionych z Panią/Panem działań, jeżeli Pani/Pana zdaniem mamy nieprawidłowe dane na Pani/Pana temat lub przetwarzamy je bezpodstawnie; lub nie chce Pani/Pan, żebyśmy je usunęli, bo są Pani/Panu potrzebne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń; lub na czas wniesionego przez Pani/Pana sprzeciwu względem przetwarzania danych)  -art. 18 Rozporządzenia;
e)    prawo do przenoszenia danych: ma Pani/Pan prawo otrzymać od nas w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego dane osobowe Pani/Pana dotyczące, w których posiadaniu jesteśmy na podstawie umowy lub Pani/Pana zgody. Może Pani/Pan zlecić nam przesłanie tych danych bezpośrednio innemu podmiotowi – art. 20 Rozporządzenia;
f)    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzamy Pani/Pana dane niezgodnie z prawem, może Pani/Pan złożyć w tej sprawie skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (będącego do dnia wejścia w życie przepisów krajowych dotyczących zmian w zakresie ochrony danych osobowych następcą Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych);
g)    prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych (w każdej chwili ma Pani/Pan prawo cofnąć zgodę na przetwarzanie tych danych osobowych, które przetwarzamy na podstawie Pani/Pana zgody) – art. 7 ust. 3 Rozporządzenia. Cofnięcie Pani/Pana zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem. Cofnięcie zgody występuje poprzez wysłanie wiadomości mailowej na adres: rodo@liftcomponents.pl

Niezależnie od praw wymienionych wyżej może Pan/Pani w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Pana/Pani danych (w tym profilowania, o ile jest dokonywane) na potrzeby marketingu bezpośredniego - art. 21 Rozporządzenia. Po przyjęciu wniosku w tej sprawie jesteśmy zobowiązani do zaprzestania przetwarzania danych w tym celu.
W szczególnych sytuacjach może Pan/Pani w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania przez nas Pana/Pani danych osobowych (w tym profilowania, o ile jest dokonywane), jeśli podstawą wykorzystania danych jest nasz prawnie uzasadniony interes lub interes publiczny - art. 21 Rozporządzenia. W takiej sytuacji, po rozpatrzeniu Państwa wniosku, nie będziemy już mogli przetwarzać danych osobowych objętych sprzeciwem na tej podstawie, chyba że wykażemy, iż istnieją:
1)    ważne prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania danych, które według prawa uznaje się za nadrzędne wobec Państwa interesów, praw i wolności,
lub
2)    podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

VIII.    Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych

W zakresie, w jakim przetwarzanie Pani/Pana danych następuje w celu zawarcia i realizacji umowy z Lift Components Sp. z o.o., podanie przez Panią/Pana danych jest warunkiem zawarcia tej umowy. Podanie danych ma charakter dobrowolny, jednak konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości zawarcia i realizacji tej umowy.

IX.    Informacja o zmianie celów przetwarzania danych przez Administratora

Jeżeli zdecydujemy się przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, przed takim dalszym przetwarzaniem poinformujemy Pana/Panią, o tym innym celu oraz udzielimy  wszelkich innych stosownych informacji.

X.    Zgoda

1.    Jeżeli wykorzystanie przez nas Pana/Pani danych nie jest konieczne do wykonania umowy, realizacji obowiązku prawnego lub nie stanowi naszego prawnie uzasadnionego interesu, możemy prosić o wyrażenie zgody na określone cele wykorzystania Państwa danych. Taka zgoda może umożliwiać, np. udostępnienie danych innym podmiotom na potrzeby ich akcji promocyjnych lub automatyczne podjęcie decyzji w oparciu o Państwa dane i na Państwa żądanie albo kontakt telefoniczny/mailowy z Panią/Panem celem przekazywania informacji o przebiegu realizacji umowy. Udzieloną nam zgodę może Pan/Pani
w każdej chwili wycofać (nie będzie to wpływać na zgodność z prawem wykorzystania Pana/Pani danych przed cofnięciem takiej zgody). Cofnięcie zgody następuje przez stosowną informację, zgodnie z punktem 7 lit. g) niniejszego dokumentu.
2.    Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę na wykorzystywanie swoich danych, treść tej zgody będzie określać, w jakim celu będziemy przetwarzać te dane. Zgoda dla przetwarzania Pana/Pani danych będzie stosowana tylko w celach, w których nie znajdą zastosowania inne przesłanki przetwarzania wskazane w punkcie 2 lit. a)-e) powyżej.
3.    Wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera następuje poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola na formularzu zgłoszeniowym lub w inny jednoznaczny sposób. Użytkownik może w dowolnym momencie wycofać tę zgodę.

XI.    Informacja o plikach cookies

1.    Serwis korzysta z plików cookies.
2.    Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) są danymi informatycznymi, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
3.    Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym użytkownika serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
4.    Pliki cookies wykorzystywane są w celu utrzymania sesji użytkownika serwisu (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła oraz realizacji celów marketingowych.
5.    W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” oraz „stałe”. Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika.
6.    Po wejściu na stronę serwisu, użytkownik, ma możliwość wyboru jednej z następujących opcji:
•    „Zaakceptuj wszystkie” – w przypadku wyboru tej opcji, akceptujesz wszystkie „cookies”;
•    „Ustawienia” – w przypadku wyboru tej opcji, Użytkownik zostanie przekierowany na stronę ustawień cookies, w ramach których może wybrać:
•    „Niezbędne” – Niezbędne pliki cookie przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwienie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek;
•    „Preferencje” – Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie zapamiętanie informacji, które zmieniają wygląd lub funkcjonowanie strony, np. preferowany język lub region, w którym znajduje się użytkownik;
•    „Marketing” – Niezbędne pliki cookie przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwienie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.

XII.    Zarządzanie plikami cookies

1.    Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownicy serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
2.    Użytkownicy serwisu mogą również dokonać zmiany ustawień także za pomocą ustawień wyświetlonym na „pasku cookies”.
3.    Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych serwisu.

XIII.    Informacja o newsletterze

1.    Administrator może przesyłać informacje handlowe w formie newslettera wyłącznie osobom, które uprzednio wyraziły na to zgodę, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu zapisu lub w trakcie zawierania umowy.
2.    Zapis do newslettera oznacza zgodę na przetwarzanie danych osobowych (adres e-mail, a opcjonalnie imię i nazwisko lub dane firmy) w celu przesyłania informacji o aktualnych ofertach, promocjach, nowościach produktowych oraz innych działaniach marketingowych prowadzonych przez Administratora.
3.    Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w celu wysyłki newslettera jest zgoda osoby, której dane dotyczą.
4.    Użytkownik ma prawo w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania newslettera, kontaktując się z Administratorem pod adresem e-mail: sklep@liftcomponents.pl
5.    Cofnięcie zgody na otrzymywanie newslettera nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed jej wycofaniem.

XIV.    Zgoda dotycząca formularzy

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez spółkę Lift Components sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie, które wskazałem/am w formularzu w celu udzielania odpowiedzi na pytanie zadane przez formularz kontaktowy za pośrednictwem kanałów komunikacji, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 poz. 1000 ze zm.) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1) („Rozporządzenie”).

XV.    Postanowienia końcowe

1.    Administrator ma prawo do wprowadzenia zmian w niniejszym dokumencie, przy czym prawa użytkowników nie zostaną ograniczone.
2.    Wszelkie zmiany dotyczące Polityki będą udostępnione na niniejszej stronie.


Cookies

Informacje dotyczące plików cookies

Ta witryna korzysta z własnych plików cookie, aby zapewnić Ci najwyższy poziom doświadczenia na naszej stronie . Wykorzystujemy również pliki cookie stron trzecich w celu ulepszenia naszych usług, analizy a nastepnie wyświetlania reklam związanych z Twoimi preferencjami na podstawie analizy Twoich zachowań podczas nawigacji.

Zarządzanie plikami cookies

O Cookies

Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe, które są zapisywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym przez strony internetowe, które odwiedzasz. Służą do różnych celów, takich jak zapamiętywanie informacji o logowaniu użytkownika, śledzenie zachowania użytkownika w celach reklamowych i personalizacji doświadczenia przeglądania użytkownika. Istnieją dwa rodzaje plików cookie: sesyjne i trwałe. Te pierwsze są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki, podczas gdy te drugie pozostają na urządzeniu przez określony czas lub do momentu ich ręcznego usunięcia.

Loading...